Известие

Collapse
No announcement yet.

Неработещо парно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Неработещо парно

    Изписва ми AIR CONDITIONER IS FAULTY GO TO WORKSCHOP и спира да духа топло. Изгасям двигателя запалвам отново и всичко е ОК до следващият такъв надпис. Специалистите от автоцентър Бургас ми казаха че се натоварва динамото и компютъра изключва климатика като най - голям консуматор. Нещо немога да го асимилирам. Моля да ме посъветвате нещо.

    Поздрави
    Дамян
    алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
    алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

  • #2
    Здравей,
    и аз съм го имал този проблем оказа се най-елементарното - БУШОН, намира се отпред при чистачките провери и дано да е само това!
    Lancia Dedra 2.0 16V
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD

    Comment


    • #3
      И на мен веднъж ми спря топлото, оказе се един бушон.
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #4
        Колега,другия път недей да гасиш принцесата,а натисни ДЯСНАТА врътка на ICS-а
        Мисля че О.К беше.
        Грешката би трябвало да изчезне веднага и да започне да духа топло / студено
        Alfa 166 2,4 jtd
        Alfa 33 1,7-беше на жената
        Toyota Passeo-новата на жената
        Всички четем упътването когато няма смисъл

        Comment


        • #5
          Спира да духа топло или спира да духа въобще?
          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
          Lancia Kappa JTD '98 -

          Comment


          • #6
            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...IR+CONDITIONER
            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...IR+CONDITIONER
            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...IR+CONDITIONER
            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...IR+CONDITIONER
            .......и за парно и за климатик
            sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

            Comment


            • #7
              Натискам дясната врътка ама от два месеца насам вече спира топлото, а за духането продължава но да духа студено. Утре ще го гледам този бушон ама си мисля че ако е изгорял няма да тръгне след повторното палене така че сигурно е нещо друго но ще видя и бушона. Да питам цялата конзола с радиаторите за купето откъде се вади ... под чистачките или се сваля таблото.

              Поздрави
              алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
              алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

              Comment


              • #8
                Имаше разни датчици.. при мен беше блокирала някаква клапа, точно заради датчик и не духаше изобщо топло
                Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
                Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

                Comment


                • #9
                  На мен преди две години ми се случи това,лятото беше.Абе и климата не работеше нещо като хората и след много ходене по разни майстори и то в лицензирани уж сервизи ,се видях с един приятел дето се занимава с климатици като цяло.Думите му бяха - "Измии си радиатора,но преди това с въздух го продухай".Направих го и до днешен тоя надпис не ми се е показал вече ,а климатроника откача и на топло и студено.
                  Алфа...всичко друго е компромис!
                  http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                  Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                  Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                  Comment


                  • #10
                    Здрасти, колега и аз имах същият пробел, прочети ми темата, колегата по горе я е дал (последният линк). Проблема е в един бушон. Смени него ако тръгне,супер, ако пак неиска, нещата стават по-сложни итрябва да ходиш на сервиз. Мисля че доста Алфи имаха проблем с "таралежите", които естествено трябва да се сменят с нови. Но според мен, смени си бушона и би трябвало да се оправи. Сложи си същият 20А, ако пак изгори, отиди при ел. техник да замери напрежения и т.н. Айде и късмет


                    Поздрави
                    Under 400bhp makes baby jesus cry.
                    (so my boost leak at the jamsport day must have had him sobbing like rich j williams watching a chick flick)

                    Comment


                    • #11
                      аз също съм имал този проблем и беше от бушоните отпред като смених цялата конзола на бушоните се оправи струваше ми 65 лв от автоморга

                      Comment


                      • #12
                        Проблемите на Алфите се оказват фабрични, едни и същи се повтарят на всички автомобили от модела - това е мое виждане.
                        Най хубавото е че от всички проблеми описани от потрбителите на раздела се вижда че са еденици проблемите с двигателите. Което е много добре за разлика от други марки автомобили, които възхваляват много хора
                        Alfa Romeo 166 2,4 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Днес ги гледах тези бушони. Като застанеш срещу колата до филтъра на климатика които са отляво. Два зелени със скобички отгоре но при мен са 30 амперови и са оригинални италиански така че този вариант отпада. Днес обаче ходих на една автоморга имат една 166 и гледах целият куп с радиаторите и клапите и установих че между двата радиатора и клапата има един бял датчик който предполагам е въпросният датчик който се услушва но лошото е май че се пада на вътрешната част която се сваля под таблото. Така че ще покараме така и ако започне много да ме дразни ще се разваля. Като се замисля обаче проблема ми го прави веднъж месечно така че е поносимо.

                          Поздрави
                          алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                          алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                          Comment


                          • #14
                            Пак във тази връзка с неработещото парно някой знае ли как се сваля декоративният капак на пасажерският аирбег. Днес свалих аирбега, после развих и трите гайки под таблото но пак не успях да го извадя. Смятам че като го махна ще стигна до заветният датчик. Иначе цяла седмица парното е на МАХ и няма ядове, докога ли?

                            Поздрави
                            Дамян
                            алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                            алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                            Comment


                            • #15
                              Преди да разглобиш колата да ти кажа че радиатора на парното и този на климатика се свалят от вън!!!!


                              -----------------
                              Ключови думи: смяна радиатор радиаторче парно климатик снимки
                              Last edited by Linkestis; d.m.y г., 22:55.
                              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                              Comment

                              Working...
                              X